2η ομάδα: Η μόλυνση του νερού (αίτια και τύποι μόλυνσης)

Πίσω

Pic2.JPG

Κρατήσατε σημειώσεις ;….ουπς!!! αν όχι τότε ξαναδείτε το βίντεο και προσπαθήστε να καταγράψετε, όσα αίτια μόλυνσης μπορείτε να διακρίνετε. Προσπαθήστε να σκεφτείτε και πέρα από τις εικόνες.. για παράδειγμα στην εικόνα με τα σκουπίδια στην παραλία μπορείτε να αναρωτηθείτε, για το πώς έφτασαν μέχρι εκεί.

  • Και τώρα ο ρόλος σε σας Δροσοσταλίδες…συνεννοηθείτε με την πρώτη ομάδα και δείτε κατά πόσο ο κόσμος και εσείς οι ίδιοι ως σχολείο είστε ενημερωμένοι για το πρόβλημα. Όπως ίσως θα διαπιστώσετε, η γνώση για το θέμα δεν είναι αρκετή. Μήπως το βιντεάκι δεν σας βοήθησε αρκετά; Τότε οι πληροφορίες που θα βρείτε στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, που θα σας δώσουμε, θα σας βοηθήσουν να ξεκαθαρίσετε τα αίτια και τους τύπους της μόλυνσης που προκαλούν. Για σκεφτείτε… ποιες ανθρώπινες πράξεις κάνουν το νερό τόσο βρώμικο ; Κατά την αναζήτησή σας, πιθανόν να συναντήσετε πολλές δύσκολες λέξεις. Μην αγχωθείτε! Ρωτήστε το δάσκαλό σας και αυτός θα σας βοηθήσει. Δεν έχετε λοιπόν παρά να μπείτε:
  • Τύποι και αίτια μόλυνσης
  • Ρύπανση του νερού

Θυμηθείτε…

Πρέπει να δίνουμε προσοχή μόνο σε ότι μας ενδιαφέρει.

  • Αφού ολοκληρώσετε την αναζήτησή σας, και έχοντας αποκτήσει κάποιες βασικές γνώσεις για το θέμα και μία ποικιλία από αίτια και τύπους μόλυνσης, ομαδοποιήστε τα και συγκεντρώστε τα στον παρακάτω πίνακα. Μην αγχώνεστε να βάλετε όλες τις πληροφορίες που βρήκατε σε μια κατηγορία. Κρατήστε σημειώσεις απο τους διάφορους τρόπους, που μολύνεται το νερό και βάλτε τους στον πίνακα κάνοντας μια μικρή περιγραφή ή αναφέροντας διάφορα παραδείγματα. Όσο για το είδος της μόλυνσης μπορείτε εύκολα να το βρείτε, αν μελετήσετε σωστά τις πληροφορίες, που σας δίνονται και αν έχετε κατα νου τον τομέα στον οποίο αναφέρονται (π.χ. γεωργία). Η στήλη με τις συνέπειες μη σας προβληματίζει, καθώς αποτελεί αποστολή των Δελφινιών. Για να την πραγματοποιήσουν θα χρειαστούν τη βοήθειά σας, την οποία θα προσφέρετε παρουσιάζοντάς τους ότι έχετε ανακαλύψει μέσα απο την έρευνά σας.
Pinakas.bmp
  • Αφού συμπληρώσετε τον πίνακα μπορείτε να τον εκτυπώσετε και να τον μοιράσετε σαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο τόσο στο σχολείο όσο και στην πόλη σας.

Πίσω

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License